duminică, 26 ianuarie 2014

Debut 26.01.2014


Lume, lume! 

Astăzi (26.01.2014) am decis să deschid un nou blog prin care să împart cu voi lucruri pe care le-am aflat și eu la rândul meu făcându-le mai accesibile pentru voi, cititorilor!
În România, cam foarte puțină lume care mai citește deci ar fi un real succes dacă aș reușii să aduc 5-10 persoane care nu sunt cititori de blog-uri la mine pe site și să rămână abonați.

Așadar, mi-am propus să fac cam două, trei postări zilnice, dintre care una să fie gluma zilei.
Gluma zilei, o să fie sub formă de poze cu un mesaj sec sau ironic având ca scop schițarea de zâmbete. Menționez că unele postări vor fi un pamflet. De asemenea, o să încerc ca odată în zi, să aduc pe site câte un citat cu scopul de a satiriza un morav al societății noastre.

Pe lângă Pălăria Veche, o să redevin activ pe un blog mai vechi, About Games, în care obișnuiesc să postez mici recenzii dacă pot spune așa despre jocuri, free to play, pe care merită să le încerci.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu